Masterclass
Bepaal jouw ideale prijs
Masterclass
Bepaal jouw ideale prijs
Ontdek bij welke prijs jij makkelijk klanten aantrekt EN zelf veel verdient zodat je nu eindelijk echt goed kunt leven van jouw bedrijf
Je wilt dolgraag goed verdienen met jouw bedrijf
Maar ondanks dat je blije klanten hebt, levert je bedrijf op dit moment te weinig op. Hierdoor voel je je gedwongen om steeds meer en meer klanten aan te trekken, want extra omzet is wat je nodig hebt. Je staat continue ‘aan’ en werkt veel meer dan je je eigenlijk had voorgenomen.
Ergens weet je wel dat je op dit moment te weinig verdient aan jouw klanten. Dat jouw prijs niet helemaal goed is, maar je durft je prijzen niet zomaar een stuk te verhogen. Wat als de klanten die je nu hebt massaal afhaken? Of het je niet meer lukt nieuwe klanten te maken? Dan ben je nog verder van huis.
Als ik iets geleerd heb in de meer dan 10 jaar dat ik ondernemers begeleid, is het wel dat er voor elke prijs een klant is. Dat er niet zoiets is als ‘te duur’.
Het belangrijkste is dat jij een prijs hebt waar jij helemaal achter staat zodat je deze met zelfvertrouwen durft te vragen. Je zult ontdekken dat klanten dan niet meer zeggen dat het ‘te duur’ is, maar zonder protest hun portemonnee pakken.
Wat daarvoor nodig is, is inzicht in je cijfers. Hoeveel hou je nou eigenlijk zelf over aan de prijs die je vraagt? En inzicht in de waarde van je product – wat levert het je klant nou eigenlijk op? Met beide gaan we in deze masterclass aan de slag.
Ik neem je stap voor stap mee in dit proces zodat ook jij goede winstgevende prijzen krijgt.
Hoi, ik ben Hilde Radt en ik ben financieel business coach.
Ik help ondernemers hun bedrijf zo in te richten dat ze er veel meer winst aan overhouden. Een belangrijk onderdeel hiervan is prijs. In de afgelopen jaren heb ik dan ook met honderden ondernemers hun prijsstrategie neergezet. En wat blijkt? Bij 95% van die ondernemers lag hun prijs te laag. Daarmee houden ze zich onbedoeld klein, moeten ze harder werken dan nodig en verdienen ze te weinig. Grote kans dat dit bij jou ook zo is.
Laat mij jou helpen om dit om te draaien. Zodat jij net als mijn klanten nu echt goed gaat verdienen. Met prijzen die jouw waarde weerspiegelen en die jouw klanten moeiteloos betalen. Wat dat kan namelijk echt.
Start direct met de masterclass ‘Bepaal Jouw ideale prijs’’ en ontdek:
Bij welke prijs er een gezonde winstmarge voor jou overblijft (zodat niet al jouw verdiende geld er meteen weer uitvliegt om je facturen en de belastingdienst te betalen)
Hoe je de waarde van jouw product flink kunt verhogen zodat jouw prijs een ‘koopje’ wordt voor jouw klant en ze zonder tegensputteren meteen afrekenen
De exacte woorden die jij kunt gebruiken om een prijsverhoging aan te kondigen zodat je meer klanten krijgt (in plaats van dat ze gillend wegrennen)
Hoe je vol vertrouwen jouw prijs vraagt bij een klant zonder klotsende oksels
Hoe je door het doen van 1 simpele actie (je prijs aanpassen) nu wel goed rond kunt komen met jouw bedrijf zodat je geen weken/maanden hoeft te besteden aan het aanpassen van je aanbod of doelgroep
Actietarief
€247- Videoles waarin alles stap voor stap uitgelegd wordt
- Werkboek met oefeningen (bv om de waarde van jouw product te verhogen)
- Kant-en-klaar Excelbestand dat alle berekeningen voor jou doet
- Scripts die je kunt gebruiken bij het communiceren van een prijsverhoging
- Gratis toegang tot alle toekomstige updates
- Eindelijk duidelijkheid over jouw prijs
- De genoemde prijs is exclusief BTW
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Mijn onderbuikgevoel bleek gelijk te hebben, mijn prijs moest omhoog. Een superspannende stap, maar 60 uur per week werken was niet vol te houden. En wat bleek…..mijn klanten deden er helemaal niet moeilijk over. Ik verdien nu veel meer en werk minder. Er komt eindelijk weer lucht in mijn bedrijf.
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
De afgelopen 3 jaar heb ik onder begeleiding van Hilde elk jaar mijn prijzen verhoogd. Iets wat ik in de 30 jaar daarvoor bijna nooit gedaan had. Ik was bang dat ik dan veel minder verkopen zou hebben in mijn atelier. Niets is minder waar. Klanten kopen nog steeds en vorig jaar heb ik voor het eerst meer dan €100.000 omzet gedraaid.
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Ik dacht dat ik al een goede prijs vroeg, maar snapte niet goed waarom ik niet zoveel verdiende. Na het volgen van de masterclass bleken er best nog wat kosten en belastingen te zijn waar ik geen rekening mee had gehouden. Mijn prijzen leverden dus helemaal niet zoveel op als ik dacht. Door dit inzicht durfde ik ze ook te verhogen, iets wat ik eerder heel spannend vond. Dankjewel Hilde voor dit zetje, ik merk het verschil meteen op mijn bankrekening.
Veelgestelde vragen
Ik durf geen hogere prijs te vragen, hoe los ik dit op?
Veel van mijn klanten durven geen hogere prijs te vragen. En soms is dit niet nodig. Daar komen we alleen achter door jouw prijs te berekenen. Blijkt dat die echt te laag is dan is vaak het feit dat je zwart op wit ziet dat je met de prijs die je nu vraagt zelf bijna niks verdient genoeg om toch de stap naar een hogere prijs te maken.
Vind je het dan nog spannend, dan zitten er in de masterclass ook nog oefeningen om de waarde van jouw product te verhogen zodat die ook met een hogere prijs een ‘no-brainer’ wordt.
Voor welke branches is dit geschikt?
In welke branche jij ook werkzaam bent prijs is iets waar we allemaal mee te maken hebben. Ook wanneer jij producten verkoopt met een ‘vaste verkoopprijs’ en jij deze niet kunt wijzigen. De masterclass laat je ontdekken hoeveel winst er eigenlijk voor jou overblijft bij deze prijs. Jij kunt daarna zelf beslissen of jij dit genoeg vindt en of je dit product wel in je assortiment wilt hebben.
Hoeveel tijd ben ik kwijt met deze masterclass?
Om de masterclass goed te doorlopen en voor 1 product de prijs te bepalen, heb je ongeveer 2 uur nodig. Dit is ook afhankelijk van hoe goed je nu zicht hebt op jouw kosten. Wanneer je hierna nog van andere producten de prijs wil bepalen, zal dit veel sneller gaan. Je weet dan immers precies hoe het moet.
Hoe lang heb ik toegang tot de masterclass?
Zolang deze masterclass bestaat heb jij hier toegang toe. Dat is inclusief eventuele toekomstige updates.